daromar@jabster.pl
daromar@jabster.pl

09 października 2007, 22:07:18 Ziobro

Znalazłem opis skutków ubocznych działań ministra Ziobry. Opis z bloga, ale ja nie umiem znaleźć nic co można by podważyć: Oskarżam Pana Panie Ziobro

Komentarze

Nilphilus, 10 października 2007, 00:16:06

Medialny pokaz nie był przypadkowy, nie koniecznie dla ambicji Ziobry. TO miało pokazać że chcą walczyć z korupcją, a dzisiaj chyba w wiadomościach pokazali jak Mirosław G przyjmował łapówki, lekarz, nie lekarz – sprzedawał się, niech mi nikt nie tłumaczy że on jest nietykalny, bo jest lekarzem, to jest idiotyczne (dla mnie) stwierdzenie.

A sam pokaz medialny zwiększył strach przed złapaniem u łapówkarzy. A to że media potem piszczały, szczególnie Fakty itp. że teraz nie będzie transplantacji, bo ludzie będą się bać że ich lekarz sprzeda nie jest winą Ziobry. Tylko wmówienia ludziom takich rzeczy. I nie Ziobro jest winny korupcji, tylko p. Mirosław G. gdyby nie brał, to by go nie zamknęli, gdyby nie było tego pokazu to by ilość transplantacji nie spadła. Widzisz, skutków trzeba szukać głębiej.

Btw. prokuratora robi to co do niej należy, a nie należy do niej dbanie o wizerunek lekarzy którzy po prostu biorą, dbanie o zaufanie dla nich również.

Krop, 10 października 2007, 01:41:52

Nilphilus, ziobro jest żałosny i ma duże ambicje, tylko dlatego znęca się wciąż nad mirosławem g, przez niego cała polska służba zdrowia cierpi – lekarze muszą strajkować

Dla ciebie to lepiej, że lekarze się boją? idz teraz coś załatw, warczą na pacjentów jest gorzej niż było
i to jest wina ziobry
setki a może tysiące ludzi zamordował przez to, że przestraszył ludzi mirosławem g
to diabeł wcielony
księża muszą apelować do wiernych aby zmienili stosunek do transplantologi
to się właśnie dzieje

dlatego nie można zmarnować głosu w wyborach, konieczne jest odsuniecie tych oszołomów od władzy

thot22003, 10 października 2007, 10:18:09

nic w polsce nie zmieni sie od razu jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki. lekarze MIELI obiecane podwyzki a mimo to zaczeli strajkowac. tak jakby nie wiedzli czym ich decyzja bedzie skutkowac? rzad tez nie moze sobie pozowlic na tego typu rzeczy, bo jesli lekrzaom sie uda, to kolejne grupy zawodowe beda szumiec, dla ktorych w pewnym momencie faktycznie zabraknie pieniedzy i co wtedy?

daromar, 10 października 2007, 10:33:01

thot: proszę o komentarze dotyczące wpisu/linku

thot22003, 10 października 2007, 10:35:23

jest na temat, ale sprzeczne z twoimi pogladami.

daromar, 10 października 2007, 10:40:34

wpis/link dotyczy działalności ministra sprawiedliwości i skutków ubocznych jego działań,
Ty mówisz o sytuacji lekarzy i ogólnie strajkujących w Polsce
to są dwie odrębne sprawy

thot22003, 10 października 2007, 10:43:20

widocznie na taki tor zeszla rozmowa. co w tym zlego?
z reszta, pisze ze minister jest winny smierci pacjentow. to ja odpowiadam dlaczego to lekarze sa winni.

daromar, 10 października 2007, 10:53:54

tylko prawie ten lekarz nie strajkował bo jest w areszcie
i właśnie z tego powodu nie przeprowadził żadnego przeszczepu, żadnej operacji
a z powodu tej nieodpowiedzialnej konferencji prasowej spadła ilość zgód na przeszczepy i co się z tym wiąże przeszczepów w ogóle

thot22003, 10 października 2007, 10:57:54

czy gdyby ten lekarz byl w porzwadku, nie bral lapowek, byloby inaczej? z pewnoscia tak. przez niego spadla ilosc operacji. nie jemu decydowac, ze bohgatszy szybciej znajdzie sie na stole operacyjnym. gdzie rownosc? gdzie taki sam dostep do sluzby zdrowia?

daromar, 10 października 2007, 11:12:46

ale on jest jest w areszcie a nie został jeszcze za nic skazany, czyli w imię zasady domniemania niewinności jest niewinny.
niezrozumiałe jest pozostawienie go w areszcie, no chyba że celem tego jest złamanie jego psychiki to się może udać.. tylko chyba nie o takie działanie prawa chodzi
(polecam artykuł „Aresztowany Józef K.” Marcina Kołodziejczyka z polityki z 17 lipca)
podążając dalej twoim tokiem rozumowania należy wszystkich lekarzy aresztować bo a nuż mogli wsiąść łapówkę
tylko co potem?
wtedy będzie równy dostęp do służby zdrowia…znaczy nikt nie będzie miał do niej dostępu

Nilphilus, 10 października 2007, 12:48:45

daromar: przecież wczoraj w wiadomościach(lub innych wydarzeniach) pokazali film jak brał łapówki, czy to może inny lekarz był?

Chcesz szukać winnego w osobie która walczy z korupcją, wybacz, ja jestem biedny, szary polak i ja na operacje muszę czekać bo mnie na łapówke nie stać, dlatego jestem jak najbardziej za zamykaniem sprzedajnych transplantologów [tych którzy dali się złapać] może inni się obudzą i przestaną mnie odsuwać na tył kolejki za parę złoty.

(czyt. Gnój sprzedaje moje zdrowie, a mi to się zajebiście nie podoba)

daromar, 10 października 2007, 13:06:58

Ależ ja walkę z korupcją popieram w pełni.
Tylko jak minister na konferencji oskarża kogoś o morderstwo, a potem po paru miesiącach wychodzi że dowody ma tylko na łapówkę (co zapewne wśród lekarzy taką rzadkości nie jest) to coś tu nie gra.
Ziobro pominął cały proces sądowy, całe udowadnianie winy lekarza. Od razu wie że jest winny. To jest stawianie się ponad prawem.
O tym jaki zrobił klimat dla transplantacji nie wspomnę, poczytaj sobie tam o ile spadła ilość transplantacji.
Czyli teraz nie ważne czy jesteś bogaty czy biedny przeszczepu i tak nie będzie…

Cynik, 10 października 2007, 15:30:32

Nilphilus a ja mam jedno proste pytanie. Kto Cię będzie operował, jak wszyscy lekarze zostaną zamknięci?
Wiesz ilu jest transplantologów umiejących przeszczepić serce? Wystarczy Ci jednej ręki by ich zliczyć.
A teraz ich wszystkich zamknij i powiedź osobom, które czekają na przeszczep, że lekarze byli be, bo brali łapówki i własnie odbywają karę....

thot22003, 10 października 2007, 17:58:21

daromar: minister sprawiedliwosci by nic nie zdzialal i nawet nie wiedzial, ze akurat ten lekarz cos bral, gdyby nie doniesienia na niego do prokuratury. sprawa jak widac jest ogromna, skoro wlaczyl sie w to monister. czyli uwazasz, ze jezeli to jest jeden z niewielu lekarzy takiej specjalnosci, to nalezy go zostawic zeby dalej bral? nie, prawo jest prawem i KAZDY jest wobec niego rowny bez wzgledu na zajmowane stanowisko. trudno, takiego dokonal wyboru, wolal na lewo sie bogacic. jego wybor, niech jemu teraz chorzy podziekuja.

Nilphilus, 10 października 2007, 18:58:48

Cynik: czyli przyzwalanie na łapówkarstwo jest ok? postaram się nie mówić głośno co myślę o takim czymś.

thot: i o to mi chodzi. Równość wobec prawa.

kontestujacy, 10 października 2007, 19:07:05

thot22003, Nilphilus: A pojdziecie powiedzieć osobom, których najbliżsi czekają na przeszczep, że ich ojciec, matka, brat siostra muszą umrzeć, bo nie ma nikogo kto może dokonać przeszczepu.
Pójdziesz i powiesz to? Spojrzysz w oczy i powiesz? uważasz, że jesteś taki odważny?
Nikt z nas nie powiedział, że łapownictwo jest dobre, nikt nie powiedział, że lekarz zrobił dobrze, że brał (choć tego mu jeszcze nie udowodniono, zatem do wyroku sądu jest niewinny – jest tylko podejrzanym). Ja mówię o czymś takim jak dobro społeczne a dla dobra społecznego nie opłaca się wybitnej kalsy specjalisty wsadzać do pierdla.
Są inne sposoby na ukaranie go (np areszt domowy, prace społeczne – np przy stole operacyjnym). Społeczeństwo – Polska nie może sobie pozwolić na marnotrawienie wybitnego talentu.

I jeszcze raz ponowię pytanie: powiecie rodzinom czekających na przeszczep, że ich najbliżsi musza umrzeć, bo lekarz musi odbyć karę?
nam się to po prostu nie opłaca.

Nilphilus, 10 października 2007, 19:13:36

Tak, a co, pójdziemy i powiemy: przykro mi, mimo że stać was na łapówkę to przeszczepu nie będzie, ale możecie pocieszyć się tym że będziecie pierwsi w kolejce jak się znajdzie jakiś lekarz, no chyba że będzie uczciwy i nie weźmie w łapę, wtedy bye bye na koniec kolejki.

a ja pierdole, mnie nie stać, ja i tak bym przeszczepu nie miał więc mi osobiście pasuje taka rewolucja bo a nuż ona coś da. Jakby jej nie było to przeszczepy by mieli, ale tylko osoby bogate.

I nie dramatyzuj że nagle wszystkich transplantologów do pierdla wsadzili.

Nilphilus, 10 października 2007, 19:14:25

aha, przez te rodziny umierały inne osoby które czekały dłużej na przeszczep, ale w magiczny sposób zawsze byli na końcu kolejki oczekujących.

kontestujacy, 10 października 2007, 19:38:20

masz bardzo proste widzenie świata. Aż zazdroszczę. Jednak wyprowadzę Cię z błędu. Polska nie ma wielu transplantologów. Co więcej wsadzony doktor G. Był podobno najlepszym.
Poza tym, z tego co wiem, prokuratura nie udowodniła mu jeszcze łapówkarstwa. I jeszcze jedno z tego co czytam to on BRAŁ owe „wyrazy wdzięczności” po operacjach a nie przed, więc trudno zakwalifikowac to jako łapówkę, dzięki ktorej mozna się „przepchać w kolejce”
I wiesz co, może to sukinsyńskie co napiszę, ale aż ciekaw jestem jakbys się zachowywał jesli to Twoi najbliżsi czekaliby teraz na przeszczep.
Aż jestem cikaw czy byłbys taki jak teraz. Aż ciekaw jestem. Wiesz dlaczego jestem ciekaw? Bo w obliczu śmierci człowiek patrzy na swiat z goła inaczej niż teoretyzując.
I jeszcze jedno: przyczepiłes się jak pijany płota owych łapówek (które jak pisze udowodnione nie są – co więcej setki pacjentów zaświadczają, że lekarz nie chciał nic mimo, że oni chcieli dać – kłamią?) clue sprawy jest to, że Ziobro zamknął go za ZABÓJSTWO! zabojstwo, którego nie było, zabójstwo, ktore miało być show medialnym. Nie razi Cię to?

daromar, 10 października 2007, 20:04:53

thot: mylisz kolejność, to nie dlatego minister zajął się tą sprawą że jest ogromna, tylko ta sprawa stała się głośną PONIEWAŻ zajął się nią minister Ziobro,
zrobił z niej show, zrobił z niej cyrk, igrzyska
ja nie chcę takiego ministra sprawiedliwości, nie chcę kogoś kto jest w stanie złamać komuś karierę i życie dla nie wiadomo jakich celów, kto nagina podstawowe zasady prawa żeby wyszło na jego

thot22003, 10 października 2007, 20:06:42

kontestujacy: kiedys nie bylo przeszczepow i ludzie umierali, umieraja tez w wypadkach, na raka, wylew i trzeba poinformowac rodzine. dla kazdego lekarza jest to dramatyczny moment. kazdy z ludzi oczekujacych ma miec rowne szanse, a nie nagle wypasc bo ktos po cichu zaplacil. i tak nie kazdy doczeka na swoja kolej. a co za roznica, czy sie zaplaci przed czy po operacji? umowic sie mozna na dowolny termin.

thot22003, 10 października 2007, 20:09:27

daromar: a dziwisz sie? widocznie nie byl to jedyny przypadek kiedy doktorek wzial. i dobrze, ze to naglosnili, przynjamniej inni zastanowia sie czy wziasc czy nie. minister ziobro przynajmniej jest skuteczny. nie przypominam sobie wczesniej, zeby ktorys z bylych ministrow sprawiedliwosci (poza kaczysnkim) COS robil.

daromar, 10 października 2007, 20:15:43

thot: ale znowu ty MYLISZ KOLEJNOŚĆ ZDARZEŃ!
nic mu nie zostało udowodnione a dopiero wtedy można mówić o czyjejś winie dopiero PO wyroku
co wziął? kopertę wziął, faktycznie wielka zbrodnia może wiesz co tam było?
Nie domyślasz się a WIESZ? minister Ziobro nie jest skuteczny :)
poza paroma konferencjami prasowymi na których się bezpodstawnie chwalił niewiele zrobił

daromar, 10 października 2007, 20:21:34

1 właśnie sąd orzekł że ma przeprosić za insynuacje o winie SLD w sprawie Blidy,
2 poza tym czeka na niego proces w sprawie przekroczenia w tej sprawie o przekroczenie uprawnień
3 i zapewne komisja śledcza w sprawie prowokacji Leppera
ja bym tego skutecznością nie nazwał

Jtc, 10 października 2007, 20:24:10

zgadzam się, bez pełnego udowodnienia winy nie wolno nikogo skazać

ziobro musi udowodnić, że – koperta była pełna pięniedzy (zeznania świadków są niewiarygodne, gdyż są one stroną, fakt, że zwykle koperty służą do tego celu wymaga przecież udowodnienia!) – jeśli były pieniądze, to musi udowodnić, że nie była to pożyczka or sth – nawet jeśli to była łapówka to musi udowodnić, że mirosław wiedział co robi gdy ją bierze, może jego stan zdrowia nie pozwolił mu na jasną ocenę sytuacji – nawet jeśli wziął te pieniądze i schował, to niech ziobro udowodni, że nie miał zamiaru oddać, może właśnie chciał oddać te pieniądze potem, ale ponieważ miał ważniejsze sprawy to wolał je schować do kieszeni aby nikt nie ukradł

pewnie jest jeszcze wiele ale, w państwie prawa prokurator ponad wszelką wątpliwość powinnen udowonić, że wzięcie pieniędzy to był świadomy akt korupcji, jeśli jednoznacznie nie może stwierdzić to wątpliwości są na korzyść oskarżonego!
dlatego oskarżono fałszywie niewinnego człowieka!!

thot22003, 10 października 2007, 20:24:32

daromar: ale PRZEDTEM zlozono na niego doniesienie. osoby, ktore widoczne byly na nagraniu wreczajace koperty zeznaly ze w jednej bylo 2000 a w drugiej 500. w srodowisku swoich kolegow lekarzy nie byl lubiany za swoje zachowanie i brak szacunku do innych.
dzisiaj w dzienniku mowili na temat przekretow z weglem. caly czas trwa sledztwo. wiec poczekajmy, a sld bedzie przepraszac. :)

daromar, 10 października 2007, 20:32:23

Thot: a ja znowu słyszałem że był dośc oschły ale nigdy nie przyjął od nikogo łapówki, a jak komuś przeszczepił serce co zapewne nie jest takie łatwe to może ktoś chciał mu podziękować?
Tylko znowu wychodzi że jedyne o co można postawić jakiekolwiek zarzuty to łapówka (imponujące 500 PLN), a on został oskarżony o morderstwo. Dostrzegasz pewną różnicę?
Morderstwo a przyjęcie korzyści majątkowej 500 PLN
Postawić zarzuty a potem je oczywiście udowodnić,
co jak widać nie zawsze Ziobrze się udaje.
Na temat afery węglowej, jak śledztwo się toczy, na razie nikomu nie postawiono zarzutów to jeżeli w takim przypadku mówisz że ktoś jest winny to się nazywa pomówienie i jak minister Ziobro się przekonał za to trzeba przeprosić.

kontestujacy, 10 października 2007, 20:32:55

Ze skutecznoscią Ziobry to się uśmiałem: akurat on jest najmniej skutecznym ministrem. Prosze podac mi kilka wielkich spraw, które w ciagu 2 lat jego działalności zakonczyly się skazaniem. Mówić to i ja mogę wiele, ale nic z tego nie wynika. Czyny, nie słowa.
Póki co to Ziobro modli się by PIS wygrała wybory bo koledzy zatuszują jego działalnośc, w przeciwnym wypadku czeka go Trybunał a kto wie czy nie stanie się mieszkańcem instytucji do której tak chętnie wysyłac chce ludzi.
Tego boi się przeraźliwie. I trudno mu się dziwić.
Ale to akurat ma mało wspolnego z doktorem G.

thot22003, 10 października 2007, 20:43:38

ile razy mam jeszcze napisac ze to nie ziobro zlozyl oskarzenie? ty myslisz, ze to bylo jeden raz? :D nawet jezeli przyjal jakies pieniadze, to POWINIEN JE OPODATKOWAC. tym bardziej, ze jak sie w ciagu miesiaca doda wszystkie symy to moze i wychodzi druga lub trzecia wyplata. przeciez jest w zeznaniu podatkowym rubryka „inne dochody”.
kontestujacy: to co rozpoczal minister ziobro to nie sprawa o kradziez ogorka kiszonego, ktora bedzie rozpatrywana w ciagu 24 godz ;) jezeli sprawy, ktore naglosnil sa powazne, wielu ludzi, a takze ci z rzadu, maja cos za uszami, to nie mozna szybko i po lebkach tego prowadzic. obserwujac ostatnie 2 lata wychodzi na to, ze dopoki nie bylo u rzadu pis, kazdy kazdemu raczki umywal i w dupcie calowal bo czuli sie bezkarni. teraz ma sie to zmienic. i na pewno nie zmieni sie to z dnia na dzien, tylko bedzie to proces dluzszy.

daromar, 10 października 2007, 21:07:52

Thot: jedyne co udało ci się wymyślić to brak odprowadzenia podatku?
Czyli już jednak nie morderstwo?
a co ma do tego kto złożył oskarżenie, Ziobro zrobił z tego cyrk na konferencji prasowej więc kogo mam winić jak nie jego?
Jak się coś mówi na cały kraj czy nawet świat to trzeba uważać co się mówi

thot22003, 10 października 2007, 21:10:45

a jednak, telewizja ma te plyusy, ze moze inni obywatele zobacza i moze beda wiedziec ze ten lekarz jest oskarzony i tez sie dolacza?
ziobro nie oskarzyl o morderstwo. dostal z prokuratury informacje, ze jaest tez toczone takie postepowanie.

kontestujacy, 10 października 2007, 21:31:33

thot22003: tak i owsem dołączają sie kolejni ludzie, po oskarzeniu pana Mirosława setki jego pacjentów przyszło zaświadczać o jego niewinności :)
Czyli efekt odwrotny do zamierzonego. Kuriozalne ale prawdziwe.
Coż, kazdy rząd robi skok na kasę i władzę, akurat PiS nie jest tu wyjątkiem. Akurat mnie to mierzi w wykonaniu kazdej ekipy. Ale akurat jeśli chodzi o PiS to przybrało to największe rozmiary. Zatem jak to mawia biblia: zobacz belkę w swoim oku a nie drzazgę w oku bliźniego (jakoś tak to leciało). Co radzę większości polityków PiS. Bo np to co mówi Kaczmarek (choć też nie można mu całkowicie wierzyć) rzuca ciekawe światło na afery które rozpęta PiS. Z nieznanych mi tylko przyczyn Jarek i Alik nie chcą zadnych śledztw. A zatem czego się boją skoro wiedzą, że są niewinni :)
Ale to tez ma mały związek z doktorem G.

thot22003, 10 października 2007, 21:34:16

dlaczego nie slychac, zeby koledzy doktora bronili? nie widac protestow czy marszow? ;)

daromar, 10 października 2007, 21:48:27

jak nie słychać?
ja tam słyszę dużo protestów przeciwko Ziobrze i oskarżeniom które wysuwa, protest do trybunału w strasburgu, pozwanie Ziobry o zniesławienie, wiele protestów od normalnych ludzi, w internecie i w mediach

thot22003, 10 października 2007, 21:49:45

przeczytaj jeszcze raz. albo napisze duzymi literami: KOLEDZY Z PRACY DOKTORA NIE BRONIA GO. NIE MA PROTESTOW ZE JEST ON NIEWINNY.

daromar, 10 października 2007, 22:08:57

a ci koledzy to co mają zrobić?
przykuć się do ministerstwa sprawiedliwości żeby był uczciwy proces?
bo jakoś nie rozumiem co to za argument
jak będą protestować to go uniewinnią?
może uznają to za oczywistość że skoro jest niewinny to zostanie uniewinniony, a jak coś ma za uszami to pójdzie siedzieć.
No bo chyba tak to ma działać.

thot22003, 10 października 2007, 22:10:12

nie, po prostu nic nie mowia. nie mowia jaki dobry kolega itp.

daromar, 10 października 2007, 22:13:26

może nie lubią sie wdzięczyć do kamery jak politycy?
może się boją żeby ich też bezpodstawnie o morderstwa nie oskarżyli?
może był typem samotnika oddanego pracy i nie ma wielu przyjaciół?

thot22003, 11 października 2007, 09:08:41

posluchaj opinii z roznych zrodel a nie tylko z jednego.

daromar, 11 października 2007, 09:11:51

ale o opinię na temat czego chodzi?

thot22003, 11 października 2007, 09:12:56

odnosnie wpisu wyzej

daromar, 11 października 2007, 09:23:20

wpisu czy komentarza, a jak komentarza to którego?
chodzi o moje 3x może…?
zresztą staram się zawsze czerpać wiedzę z więcej niż jednego źródła

thot22003, 11 października 2007, 09:25:13

może nie lubią sie wdzięczyć do kamery jak politycy?
może się boją żeby ich też bezpodstawnie o morderstwa nie oskarżyli?
może był typem samotnika oddanego pracy i nie ma wielu przyjaciół?

tego. dziwne, dlaczego nie slyszales, ze nie byl lubiany za swoje aroganckie zachowanie i chamstwo. i ze inni wiedzieli ze on bierze.

daromar, 11 października 2007, 09:37:24

„może był typem samotnika oddanego pracy i nie ma wielu przyjaciół?”
to słyszałem z dość wielu źródeł
to że był dość oschły dla współpracowników, powtórzę OSCHŁY a nie CHAMSKI, ale bardzo miły i uprzejmy dla pacjentów też się często pojawiało, również w wypowiedziach operowanych przez niego pacjentów.
a to że był chamski można było usłyszeć tylko od ministra Ziobry, innych polityków PiS oraz w TVP która ostatnio bije rekordy braku obiektywizmu
znowu trzeba zwrócić uwagę które informację z jakiego źródła są wiarygodne
No i na koniec nawet bycie chamskim i aroganckim nie jest karalne, naganne tak ale za to poza brakiem przyjaciół nic nie grozi.
Zaś branie łapówek czyli uzależnianie kolejności operacji od korzyści majątkowych trzeba udowodnić!

thot22003, 11 października 2007, 09:40:36

no a jeden z jego wspolpracownikow go zakapowal? :D a inni siedzieli cicho bo mogli u pana doktorka zrobic kariere.
no ale niektorzy wierza w choroby tropikalne ;)

Koval, 11 października 2007, 18:22:47

zawsze to jakaś racja (Tego autora txt)

Podpis:
Treść:
Strona WWW (opcjonalnie):
Wpisz kod:code
Dodatki Nagłówki RSS Atom
linki Pobierz Firefoksa Opera last.fm del.icio.us Picasa Web album Google Reader shared
Czytam ben byte cii miedziany kulek Thot Biznes bez stresu
Status
blip :
Powered by Jogger